tirsdag 28. august 2012

Plah

Ferien er definitivt over, men det er viktig å gjøre hyggelige ting i hverdagen :) I går var jeg ute å spise middag med tre tidligere studievenner!

Plah ligger i rolige omgivelser i Hegdehausveien. Maten er kjempe god, servicen er god (men det går litt vel saaakte..) Vi bestilte en femrettes som bestod av:

Frisk og spicy biffsalat
 Kveite


                                                       











 Svinenakke
Tilslutt var det en god dessert, bilde
rettferdiggjør dessverre ikke desserten



















Jeg glemte dessverre å ta bilde av forrett nr to, som var en god kyllingsuppe..jeg var veldig sulten :)

Plah anbefales!

FrkE

2 kommentarer:

  1. Hei!

    Jeg jobber for nettstedet Alleoppskrifter.no der brukerne kan søke gjennom titusener av resepter fra norske mat nettsteder og mat blogger.

    Jeg la merke til at du har et stort antall smakfulle resepter i bloggen din og jeg vil gjerne foreslå deg til å ta en titt på vår Matbloggtoppen her: http://www.alleoppskrifter.no/matbloggtoppen

    Hvis du ønsker å legge til din mat-blogg til listen og få resept indeksert på Alleoppskrifter.no, er alt du trenger å gjøre å følge instruksjonene her: http://www.alleoppskrifter.no/ga-med-i-matbloggtoppen

    Vårt konsept er allerede live i de andre Skandinaviske landene, samt i Sør- og Sentral-Europa, og vi leverer tusenvis av besøkende til mat bloggerne daglig. Noen av de beste mat bloggerne får 10.000 + besøkende fra oss på en ukentlig basis.

    Forhåpentligvis vil din egen mat blogg også være opp i toppen!


    Varme hilsen,

    Ann-Sofi
    http://www.alleoppskrifter.no/

    SvarSlett
  2. Hva skjer med bloggen?
    Hvorfor er den ikke oppdatert på lenge?
    Er dere blitt mat-lei?
    Slutta å reise?
    Er huset overfylt av interiør-ting?
    Fått andre hobbyer?
    Ikke betalt regningene fra internett leverandøren?
    Mista spensten?
    Står at bloggen også skal handle om bøker. Hvor finner jeg de innleggene?
    Og om Drikke?
    Er dere blitt blakke?

    Kom tilbake! Verden trenger flere innlegg fra dere.

    SvarSlett